fredag, januar 20, 2006

Resertifisert!

Idag var dagen for resertifisering på jobb. Det har egentlig foregått hele uken, men idag var dagen jeg skulle opp.
I forkant hadde jeg lest litt (1 gang gjennom tiltaksboka, og litt EKG i fagboka), i tillegg til at jeg gikk gjennom endel scenarioer i hodet. Det var jo tross alt bare en eksamen...
Og det er mye som tyder på at jeg har gjort de rette tingene. Fordi JEG STO!!

Selve resertifiseringen besto av to deler - en teoretisk og en praktisk. Den praktiske var 3 poster vi skulle gå gjennom. Makker for dagen var Kay Arne, og det gikk som skudd i ost. Begge to besto så det sang etter! Dvs vi vet ikke så mye mer enn at vi besto begge deler, men jeg antar det var flying colors and the sound of gunfire.

3 kommentarer:

tiina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
tiina sa...

Gratulerer, ble glad nå! :)

Anonym sa...

Var det tvil noen gang?
Grattis