fredag, desember 22, 2006

Og julefreden senker seg...

Da nærmer julen seg med stormskritt. Julegatene har vært tent i snart en måned, og ganglaget på de som vandrer i rundt i sentrum på jakt etter de siste gavene øker stadig og blikket blir mer og mer flakkende. Heldigvis har jeg outsourca min julegavehandel til søstersen, og har derfor sluppet ganske greit unna iår. Noe har jeg dog bidratt med selv også, så jeg har ikke vært helt fri for julestress.

Ut over det har de fleste tingene blitt utsatt. Som for eksempel julevask. På mange måter kan det vel sies at den ble tatt i gamleleiligheten, for det er lenge siden jeg har skrubba så mye som jeg gjorde der! Men nå har jeg dog uansett noe å drive med på nyåret ;)


Selve julen skal tilbringes i Portør sammen med resten av familien. Søstersen er allerede hjemme og hjelper mor med siste finish, jeg drar hjem imorgen tidlig (fredag), mens storesøstersen og Youness kommer en gang etter hvert (har ikke helt oversikten på når de kommer, må jeg innrømme). Da blir det tid for julekaker, tomtebrygg, god mat og masse prat og qualitetstid med familien. Og jeg gleder meg :D

Da vil jeg bare få ønske alle lesere en velsignet julehøytid og et vidunderlig nytt år!

Ingen kommentarer: