tirsdag, februar 06, 2007

Vinteren er ikke over enda, tydligvis

Lett til sinns sto jeg opp i dag og regnet med en normal lettskyet dag, med uttrykt for sol ute. Lite visste jeg hvor feil jeg kom til å ta. I det jeg åpnet døra ut oppdaget jeg at det var langt ifra uttrykt for sol. Snarere tvert imot. Et florlett lag av lysende hvit snø var i ferd med å legge seg på bakken, og små snøflakk falt tett i et virrvarr sidelengs og nedover etter som vinden også bidro med sitt til at det skulle være kaldt. Men jeg kom meg fint ned på kino og fikk sett filmen, som planlagt. I tillegg til å plukke opp søstersen så ho kunne bli med. Er jo tross alt anmelder ho og.









Etter endt film var dette været som ventet oss ute:

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg hate snø!!!!!!!! æshje vær!... men BRA film;)

du glemte si at det va jeg som måtte vekke deg også