søndag, mars 18, 2007

Endelig på banen igjen

For første gang på veldig lenge har jeg faktisk fri, eller i alle fall delvis fri, en helg. Dette medfører den gyldne muligheten til å spille søndagsfotball. Hvilket jeg også gjorde. Med friskt mot tapet jeg anklene og trakk på sokker og sko og resten av fotballhabitten og gjorde meg klar. Oppmøte skulle være kl 13 på Kongsgård-banen, og jeg hadde timet det helt perfekt. Eneste problemet var at jeg ikke fant leggskinnene. Vet at jeg har sett de, men husker ikke hvor. "Skitt la gå" tenkte jeg og hoppet i bilen og freste over til Lund.
Været var langt ifra så solfylt og vårlig som jeg hadde håpet. Det regnet ganske godt, og blåste. Hvilket medførte at det ble ganske kaldt på låra etter hvert. Men denne gutten gir seg ikke på grunn av litt kulde, og holdt ut til siste slutt. Noen falt fra underveis på grunn av været, men vi var en liten gjeng som spilte 4-mot-4 på slutten. Fra tid til annen var jeg nær ballen, dog ikke alltid med like heldig utfall. Må nok trene litt på ballfølelse, tror jeg. Men jeg scorte ingen selvmål og fikk til noen passninger, så da er jeg fornøyd :D

Ingen kommentarer: