torsdag, april 26, 2007

En liten tur hjemom

Denne uken fikk jeg tid til en liten tur til Barndomshjemmet. Sammen med søstersen dro jeg hjem tirsdag ettermiddag for å hilse på mor og far. Tirsdag kveld ble ikke brukt til så mye fornuftig, etter som jeg sovnet ganske fort på sofaen etter middag. Den var forøvrig bestående av mors hjemmelagde pizza. NAM!

Onsdag fikk vi tid til litt fysisk aktivitet. Det vil si vedhogst for min del, og møbelvask for søstersen. Dvs ho kløvde noen kubber ho også, men jeg tok desidert flest. Etter som vi prioriterte sosialt samvær med våre foreldre, var det ikke all verdens tid til den fysiske aktiviteten. Men noe ved ble kløvd, og møblene ble ferdig vasket. Uansett var det godt å være hjemme en tur, før jeg igjen måtte vende nesen mot Arendal og jobb...

Ingen kommentarer: