søndag, oktober 21, 2007

NRK har tatt til fornuften

Jeg vet det begynner å bli litt old news, men like fullt må jeg bare berømme NRK for endelig å ta til fornuften. Mina Hadjian, kvinnen som har tirra på seg flest folk i hele landet ved å lire av seg drittslenging og annet mikkmakk i øst og vest. Det er ufattelig hvor lenge NRK har hatt tålmodighet med den frittalende programlederen, men endelig var begeret nådd. Skjønner jo det, men er jo litt rart at ho først får sparken når ho kritiserer NRK-ledelsen, og ikke når ho har kritisert resten av Norge og verden. Men det er vel noe med det å tråkke sine egne på tærne. Og ho fikk sparken, så da er jeg fornøyd. Det eneste jeg kommer til å savne er noen av intervjuene hennes, for ho fikk faktisk fram endel historier du ikke hører andre steder. Dog er ikke det nok for å rettferdiggjøre all drittkastingen, dirty-talken og alt det andre ho serverte. Men nå er ho vekk, og verden er fylt med sol :D
Det andre bra som NRK-ledelsen har gjort er at de har hyret Verdens Beste Radioprogram RADIORESEPSJONEN inn som erstatning for Mina. Marius Lillelien i P3 uttalte selv at det var et av de enkleste valgene i verden; "Av alle uviktige program som går på radio er Radioresepsjonen det klart viktigste" Marius Lillelien til VG. Og verden er fylt med sol fra 5. november :D

Det eneste som gjenstår nå er at NRK-ledelsen skal skjønne at de må få fjernet det nest værste programmet i verden - Drillpikene. Sjelden har verden hørt værre møl! Jeg har flere ganger prøvd å gi de en real sjanse, men det er så elendig dårlig at jeg får fysisk vondt i ørene av å høre på. Til og med Juntafil er bedre, og det sier jo litt.

Ingen kommentarer: