mandag, juli 04, 2005

Det stunder mot Quart

I morgen braker det altså løs nede på Odderøya. Artister fra hele den vellykkede vestlige verden strømmer til for å spre sitt budskap til festivalhungrige turister.

Headlinere i år er: punkrockerne Green Day som i sin tid skrøt av å bare kunne 3 grep på gitaren. Tror de kan noen fler nå.
Snoop Dogg, som spilte en flott meadley på Live8 i London. Håper han tar hele sangene på Quart.
Foo Fighters - guttas nye album er dritfet, og jeg gleder meg til å se de live
Audioslave - en konsert jeg antar vil bli bra, med et band jeg ikke vet for mye om. Men de skal visst være bra.

Iår skal jeg nemlig jobbe på Quart. Dvs jeg skal ikke jobbe for festivalen, men for Radio Ung som dekker den. Studio skal være på fiskebrygga, og sånn det ser ut nå skal jeg være programleder onsdag 20-22. Resten av tida vil jeg vimse rundt i festivalbyen Kristiansand med mikrofon og MD og lage saker om dette og hint.

Tips tas imot med takk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia Alfred

Jeg må si - mektig imponert over hvor dyktig du er til å oppdatere denna bloggreiene dine!!

Flere saker daglig enn på vg.no jo, eller nesten da..

Første gang jeg er inne på siden her, men blir sikkert flere!

Ha en fin sommer og kos dere i torridalsvn

Jeg kommer til å savne tv-kvelder med 24 osv

Godsommer fra -VATA-