torsdag, juni 22, 2006

La det bli eller la det vike

Den siste måneden har jeg jobbet iherdig med forberedelser til sommerens store Røde Kors-happening: Sommerfesten. Iår var nemli tema "Pirat", og da må man ha en god outfit. Eller kostyme som noen sier. Personlig liker jeg en kombinasjon av tilgjort og ekte. Dermed startet jeg å spare til skjegg. Pirater har jo som kjent dette. Men det er begrenset hvor mye skjegg det går an å få i løpet av en måned.
Skjegget fikk en prøvetur på akuttmottakets piratfest forrige fredag, og viste seg å være en sukess.
Igår fikk jeg dog en nyhet som rammet som et slag i magen: Festen utsettes! Den går ikke av stabelen nå til helgen likevel. Isteden skal den gå en helg jeg ikke kan. TYPISCH!!

Dermed står jeg overfor et av livets store spørsmål: Skal jeg beholde skjegge på eller må det gå?

8 kommentarer:

Kamaget sa...

Behøver jeg å si hva jeg mener om skjegg???

kristinwg sa...

pinky har ikke skjegg...

Anonym sa...

Pinky er jo ikke en gammal mann heller da.

Anonym sa...

Klausen er jo heller ikke en gammal mann...

Anonym sa...

Eldre enn værdæn yngste priat.

agk sa...

verdens yngste pirat er vel strengt tatt en wannabe. Jeg ser opp til 1 pirat - Jack Sparrow. CAPTAIN Jack Sparrow.

Anonym sa...

Walk the plank,ya scurvy lubbers!

Anonym sa...

ESS I TRYNEPELSEN