fredag, juni 30, 2006

Tyveri?

Min kjære våtdrakt hang ute på trammen til tørk fra onsdag kveld til idag. Det har gått aldeles fint tidligere, men ikke nå. Da jeg kom ut for å nyte solen for en halv time siden oppdaget jeg til min forferdelse at hel-drakta var borte! Det var bare den som hang der, så jeg har fortsatt shorty'en. Likevel er det skikkelig surt, for jeg hadde tenkt å innlede våtdraksesongen en av dagene nå...

Ei venninne av Håkon, Marianne, har hatt noe stæsj stående siden onsdag hun også. Heldigvis tok vi inn stereoannlegget, for mye tyder på at det har vært noen og snoket i sakene hennes også. En bag er borte, i tillegg til at innholdet i en søppelsekk er helt ut og sekken borte. Meget mulig med min våtdrakt inni.
Hva skjer med verden? Hvem stjeler ei våtdrakt?

1 kommentar:

Anonym sa...

D kan jo være folk i nabolaget...har du spurt de oppe?

Ellers...sender du meg post i morra :)