fredag, januar 05, 2007

Nytt år, nye muligheter

Som et siste sprell før fjoråret tok slutt, takket jeg Chess Communication for følget så langt. De byttet fra Telenor til NetCom ifjor vår, og jeg har siden da irritert meg over at jeg ikke får kontakt med mobiloperatøren når jeg sitter på jobb. Noe som at viktige SMS'er og tlf'er ofte ikke kommer fram før alt for sent. Begeret ble til slutt fullt, og dermed gikk jeg over til de som har hyret inn spesialagent @le i sine rekker. Altså Telenor, for dere som lurte. I tillegg fikk jeg litt bedre betingelser for SMS og MMS.
Det er nemlig gratis nå ;)

Idag gikk jeg enda videre i mobilverden, og kjøpte meg en ny tlf. Etter å ha sjekket litt rundt, primært på priser og sånn etter som jeg ikke har peiling på hva alle tallene og bokstavene betyr, og endte opp med en ny Sony Ericson. W810i, for å være helt nøyaktig. Det som ble utslagsgivende var faktisk hvem telefon som hadde best lyd på radioen. Sært? Kanskje det, ja, men dog viktig. I tillegg har den mye minne, godt kamera osv osv osv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så hvis du bare kan få aktivert mms funksjonen med en gang også er jo alt tipp topp ... ;-P

agk sa...

MMS? Har da aldri hatt problemer med det...