mandag, august 06, 2007

En aldri så liten oppgradering av the Office

I helgen fikk jeg den gledelige overraskelsen at jeg faktisk hadde langt mer penger på konto enn jeg trodde. Hvilket det idag ble gjort noe med. Jeg har nemlig lenge hatt lyst på en litt større pult å ha her på kontoret, og tanken på en litt sånn proffsig hjørnepult har lenge figurert i de mentale plantegningene inne i hodet mitt.

Derfor gikk jeg resolutt bort til Binders da jeg var ferdig på kino for å se hva de hadde å tilby. Og sannelig! Midt i kontoravdelinga sto det en flott kreasjon som med en gang falt i smak. Det ble kjøp og nå sitter jeg ved den og er riktig så fornøyd med hvordan det hele ble. Nå har jeg gått fra en crappy gammal pult til en flott kontorpult med sving. I skrivende stund er den faktisk ryddig også :D I alle fall oppå. Endel av det som har vært plassert litt rundt forbi i det siste har nå fått midlertidig oppholdstillatelse under pulten. Dvs inntil jeg finner en passende skuffesekjson jeg kan plassere under der. For må ha skuffer på et kontor. Noe annet går jo ikke an.

Den gamle pulten ryker nok avgårde på dynga ved første anledning. Hvilket jeg håper blir allerede i morgen, for da er jeg i alle fall kvitt den. Jeg måtte nemlig demontere den litt da jeg amputerte den fra the Office.Men er ikke sikker. Kan være det drøyer til litt lenger uti uka. Tett program nå siste uka i ferien, nemli.

1 kommentar:

Anonym sa...

dette bildetr bør vel rammes inn for det er vel det ryddigste vi får se denne pulten noen gang ;-P