lørdag, august 18, 2007

En liten ominnredning

Det er kanskje ikke så mange av dere som ser det, men jeg har altså flytta om på endel stæsj i stua mi den siste tida. Det hele begynte med at jeg fikk et skap av Papa Christensen, a.k.a. Huseieren, som jeg satt sammen og plasserte i stua. Da så jeg det ville fungere godt som stereobenk, og flyttet anlegget inn i det og satt the silly excuse for a TV oppå. Det fungerte. Da var det ikke annet å gjøre enn å dreie sofaen rundt en quart gang så den ble stående med ryggen mot kjøkkenet. Hvilket igjen resulterte i at filmskapet måtte flyttes fra sin daværende posisjon (der skjoldet henger nå) til den lille halvveggen mot utgangen. Noe som faktisk fungerte bra det og.
Så jeg fullførte det hele, og som med alle sånne prosjekter fikk jeg deler til overs. Det eneste problemet for min del var at det jeg fikk til overs ikke var en bråte med skruer, men 1 stol. Den står for tiden malplassert foran døren til filmskapet. En plassering som nok ikke blir varig. Må bare finne ut hvor jeg skal ha den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan jo fyre i peisen med stolen....begynner å bli kaldt vett du...Løp og finn en peis...

Anonym sa...

Glad i Pepsi Max?