tirsdag, juni 10, 2008

Deilige ettermiddag og kvelder foran TV'en

Det har allerede pågått i flere dager, dette deilige mesterskapet som går av stabelen midt i Alpene. Fordelen med EM i fotball er det at kampene alltid går på levlige tidspunkt på døgnet, noe det ikke alltid gjør i VM. Nå kan dagene tilbringes i sola og kveldene tilbringes foran TV'en. Begge deler med god samvittighet.

Til nå har jeg ikke fått sett alle kampene, men etter at jeg har fått klarhet i hvordan jeg skal få sett kampene på TV er det ikke noen unskyldning for ikke å se. Kl 18-kampene går på svensk TV4, med dertil hørende artige svenske kommentarer, mens kveldskampene (2045) går på norsk TV2 med Nils Johan Semb og Øyvind Alsaker i kommentatorstolen. Når jeg får meg noen fridager nå blir det krem å kunne sitte på et utested og nyte god fotball, og ikke bare se det hjemme eller hos Magnar på Boen. EM er fett :D

Ingen kommentarer: