onsdag, juni 04, 2008

Litt mer fra leiligheten

Folk har sagt de savner bilder fra leiligheten, så her er et par bilder som viser litt mer av hva som er kommet på plass av ting og tang.


DVD-hyllene er kommet opp, men da jeg begynte å stille opp DVD'ene fant jeg ut at jeg hadde for få hyller. De 5 hyllene jeg kjøpte, hvorav en står over TV'n med bøker i og de fire andre er over sofaen, holdt ikke til å få satt alle filmene og TV-seriene inn i hyllene. Endel av de må faktisk ligge oppå, som du kan se. Dette medfører at det i alle fall blir én tur til til Forus og IKEA for å få tak i et par hyller til. Det holder jo ikke at det akkurat er plass til alle filmene. Jeg må jo ha muligheten til å få flere. Dette er jo ikke en hobby som kommer til å slutte å vokse, liksom.


Garderobeskapet jeg har i gangen er en skikkelg space-saver, og det er mye som tyder på at jeg må ha enda ett av de inn. Det som er satt opp har oppheng for jakker og sånn, og det neste skal ha hyller for å ta unna for endel av det som nå ligger i sekker og esker. Har jo endel utstyr og ting og tang av ymse slag rundt om som fortsatt trenger dedikerte plasser. Og det er endel som ligger i hyller allerede som må omplasseres etter hvert når ett av de gamle skapene forkastes.


Slenger med et bilde av sånn planen er at kjøkkenet skal se ut når jeg er ferdig med det. Dette kjøpes også på IKEA, som så mye annet i leiligheten etter hvert.

Ingen kommentarer: