torsdag, november 13, 2008

En gledelig overraskelse

Igår, da jeg kom hjem fra jobb, fikk jeg en aldri så liten overraskelse da jeg åpnet døra inn hjemme. For der hadde en montør vært inne og rotet i mitt sirlige system av ting stablet oppå og rundt hverandre for å installere en boks. Borettslaget bestemte tidligere i høst at hele blokka skal ha ny kabelpakke. Og igår hadde altså montøren vært innom i mitt lille krypinn og lagt inn ny digitalboks. Leverandøren av herligheten er Canal Digital, og hvilke kanaler jeg har kan du se i oversikten på bildet. Til min store glede har jeg nå kanaler som BBC Prime, Showtime, og Viasat 4, så nå blir det TV-serier og filmer uten tekst på TV, og fotball til den store gullmedalje :D
Forøvrig kan det nevnes at disse hjelpsomme mennene som leverte kanalpakken og boksen under TV'n rota litt ekstra de og, fordi de absolutt måtte slenge inn et modem i tillegg. Noe jeg hverken hadde bestilt eller har behov for etter som jeg allerede har nett fra noen andre. Men det spiller jo liten rolle nå som jeg kan se på HDTV hele døgnet :D

Ingen kommentarer: