lørdag, august 18, 2007

Ukens filmanmeldelser

Denne uken fikk jeg faktisk tid til å lage to filmanmeldelser og fikse et intervju, til tross for at jeg var endel på jobb innimellom. Har faktisk hatt 4 vakter som ikke har gått i flukt, hvilket vil si jeg har vært i overkant av 8 timer i bil denne uka, som igjen betyr ei hel vakt uten lønn. Men nok om det. Nå er det snakk om film. Og de jeg har anmeldt er den nye norske kreasjonen 5 Løgner med blant annet Pia Tjelta, Gard Eidsvold, Kim Sørensen og Henrik Rafaelsen for å nevne noen. Og det er vel ikke å overdrive å si at denne filmen har fått en blandet mottagelse av mine kolleger. Selv syns jeg filmen er ganske god.

Den andre filmen jeg har anmeldt er enda en av sommerens oppfølgerfilmer, nemlig Rush Hour 3. En film jeg ikke har ventet på, men som det igrunn ikke gjør noe at har kommet. For den er, som sine forgjengere, ganske artig. Du slår ihjel litt tid på en grei måte.

Ingen kommentarer: