søndag, mai 08, 2005

Sukess!

Min tid i Focus er dermed over. Avsluttningskonserten igår gikk særdeles bra. Lyden var god, koret sang utrolig godt og tydelig, og publikum koste seg. Flere sa i etterkant av konserten at de hadde fått frysninger på både rygg, armer og hode flere ganger i løpet av konserten.

Koret hadde, for én gangs skyld, en god kleskode. Alle gikk i helsort, og hadde et gult skjerf/sjal rundt nakken. Mye likt den stoa'en, eller hva det heter, som presten bruker. Enkelt, men effektfullt.
Noen i koret har, av en eller annen merkelig grunn, fått for seg at jeg er imot uniformering. Og det sier seg selv at de dermed ikke kjenner meg så godt som de vil ha det til. Jeg er jo for uniformering, men jeg er kresen på hva slags uniformering. Turkis, rosa og lyseblå er ikke farger jeg syns passer til noe særlig annet enn afrikansk dopapir. Tar kanskje litt hardt i der, men mener det ikke gjør seg for et kor, i alle fall.
"Enkelt" er stikkordet. Svart bunn, med gult over = genialt!

Forøvrig kan det tas med at dette var siste konserten for flere enn meg. Jan Hallvard, Magne og Marta i kompet takker også for seg, i tillegg til flere av kormedlemmene. Deriblant eg...

1 kommentar:

agk sa...

Var jo ikke så galt tippet likevel da ;)