onsdag, september 06, 2006

Overskyet og Bergensvær

Idag tror jeg det har vært en typisk Bergensdag. Duskregn stort sett hele tida, og lavt skydekke. Men likevel endel folk i byen. Under paraplyene sine.
Etter som jeg ikke gidder å sitte inne hele tida når jeg har ferie, tok jeg meg en tur til byen idag og. Strategi for dagen var å teste bussen. Det gikk smertefritt, og var i tillegg billigere enn hjemme i Kr.sand. Det går også flere busser her, sjøl om de ikke har noen typisk Metro. De har derimot et godt utbygd bussnett.

Jeg hadde igrunn ingen plan for hva jeg skulle i byen, så det ble endel vimsing mens jeg hørt på NRK Petre på øret. Igår observerte jeg Dances With Wolves - special edition på tilbud på Plata, så jeg stakk innom der igjen. Men tror du ikke de var gått tom, da, gitt? Joda. Så jeg kjøpet 4 andre filmer isteden. 79,90 er ingen upris på gode filmer. Ei heller på gode album. Dermed har samlinga mi økt med følgende:

Musikk:





DVD:






Dermed har ferien fått noe ut av seg den også ;)

I kveld skal jeg og Kjellis ned på Palléet og se Cars i originalversjon. Han tar seg en lur nå, etter en lang dag på jobb. Jeg sitter i sofaen og hører på radio og leser Harry Potter. Og ute regner det fortsatt...

Ingen kommentarer: