fredag, desember 02, 2005

Første intervju

Da har jeg vært i mitt aller første jobbintervju. Trodde egentlig ikke det var så big deal, fordi jeg hørte at alle som søkte skulle inn til en liten prat. Men da jeg kom dit fikk jeg vite at av 41 søkere var det 3 uten fagbrev. Og jeg var en av de 3! Litt kult å bli tatt ut sånn, egentlig.

I alle fall, jeg møtte opp med friskt mot. Pen i tøyet og med casual styla hår. Og litt før tida, for å vise initiativ ;)
Tror ikke jeg skal gå for mye i detalj om hva det ble snakket om under selve intervjuet, men jeg syns det gikk greit til å være mitt første jobbintervju ever. Jeg snakket godt for meg, hverken stotret eller stammet, og fikk fram det jeg ville si. Men som sagt er det 41 søkere på 6 stillinger, og for ikke å bli skuffet forventer jeg derfor ikke å få noe. Ga ikke inntrykk av det under intervjuet, altså! Men tenker sånn i ettertid fram til svaret kommer en gang medio neste uke.

Bilde er foresten fra AMK Førde, men det ser ganske likt ut i Arendal.

1 kommentar:

Kamaget sa...

krysa fingr og tær!!