onsdag, februar 14, 2007

Noen bilder fra B-kurset

Her er noen bilder fra B-kurset. Fotograf er Atle C. Marcussen. Du finner enda flere bilder her. Klikk på bilder i menyen oppe, og så på 2007.











Som det jo kommer fram av bildene var det et fantastisk vær vi hadde. Sol fra strålende himmel og temperaturer opp mot 15 minus på det varmeste. Rett og slett herlig. Ingen fikk forfrysninger eller ble blå, og alle var kjempefornøyd etter turen.
Bildene her er ifra lørdagen, da vi gikk fra Berdalsbu til Krenkjarmo. Ei bitte lita hytte midt på heia. Ingen oppkjørte løyper og ganske heftig tett skog til tider både på tur opp og ned. Endel knall og fall til tross, ingen skader pådratt av noen. Det var bare gøy!

3 kommentarer:

Kamaget sa...

er det du som tryna?

Anonym sa...

Halla Alfred! Lenge sia jeg har sett noe til deg, men nå fikk jeg jo en grundig oppdatering av livet ditt her på bloggen. Skal hilse fra Balder, den ti måneder gamle valpen som sitter i armkroken. Jeg har nemlig gitt opp sofaregelen, så nå får han òg se hva som skjer på skjermen. Viss du vil gi et pip så er jeg på kristina@ordkraft.no. Klem fra Kristina

Anonym sa...

Claussen, du som maser på at jeg skriver navnet ditt feil... ;)