lørdag, juli 28, 2007

Expecto Patronum

Da har jeg lest ferdig siste boka om Harry Potter - The Deathly Hallows. Og jeg er tilfreds.
Jeg har gledet meg til boka siden jeg leste ut den forrige, i 2005, og forventingene ble innfridd. Noe så veldig! Men for ikke å avsløre noe for dere som ikke har hatt gleden av å lese den vil jeg ikke si noe om det som skjer. Bare oppfordre alle til å lese dette. For det er utrolig bra bøker. Barnslige i starten, men samtidig appelerende til en voksens fantasi. Og de blir bare bedre og bedre, og mer innviklet etter hvert. Selvfølgelig vil jeg også anbefale originalversjonene. De er så fantastisk mye bedre enn den norske oversettelsen. They reveal the true world of magic.
Oh, how I wish I could attend Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry

Ingen kommentarer: