fredag, juli 27, 2007

Paparazzier på veg til Portør?

Etter at jeg la ut den lille saken om den nye hytte-eieren hjemme har det vist seg at det er mange flere lesere av bloggen min enn jeg har trodd. Idag ringte nemlig en reporter fra ukeblekka Her&Nå som hadde vært innom her og lest litt. Ho lurte i første omgang på om det var noen butikker i nærheten, hvilket jeg bekreftet (den nærmeste ligger 4km hjemmefra, i krysset på Levang). Så lurte ho på om jeg kunne være behjelpelig med å round up noen folk som kunne være guide for dem (ho og/eller en reporter) når de skulle komme og forevige de ulike kjendishyttene i omegn. For de skulle bare ta bilde av hyttene. Yeah, right! For det vil jo være helt tilfeldig at Celina sitter på utsida hytta si i solsenga og soler seg når de ligger i buskene og skyter med 1000m-linsene sine.

Jeg sa "nei", jeg. Selv om de skulle betale for jobben. Men jeg er ikke interessert i paparazzier som ligger på holmene rundt forbi og skyter bilder i vilden sky, eller som kjører idiot med båt på utsida hjemme. Det er det nok av folk som gjør fra før.
Ei heller vil jeg være den naboen som tjener penger på å vise paparazziene hvor de beste OP'ene til de ulike hyttene er. Sånt skaper jo ikke akkurat god stemning i nabolaget. I tillegg ligger det jo nok av biler på nettet allerede. De ukeblekkene er jo flinke nok fra før til å sakse bilder herfra og derfra.
Kjendisene fortjener forøvrig ferie fra verden like mye som oss andre.

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig bra bror!
slulle vært flere med sånn integritet !!
:)