tirsdag, juni 10, 2008

Trist...

På fredag kom nyheten som ingen har ventet på: Quart er historie. Stiftelsen er gått i Skifteretten og det som skulle bli sommerens store happening i Kristiansand har gjort som resten av landet og gått opp i røyk. Men når Stiftelsen nå har gått så åpenlyst ut med hvorfor de har avviklet det hele, kan jeg ikke si annet enn at jeg har forståelse for at de måtte ta det tunge valget. 2.000 solgte billetter er ikke så mye å skryte av.

Jeg hadde gledet meg til årets Quart helt fra ifjor, etter som jeg nok en gang skulle ta mikrofonen fatt og intervjue kjendiser fra inn- og utland for Quart FM. Noe som fungerte knallbra ifjor, men som iår altså ikke vil skje i det hele tatt. Jeg sitter igjen med en uke ferie jeg ikke helt vet hva jeg skal bruke til. Sannsynligvis vil det gå med til film, soling og sløvings. Rett og slett ferie. Men uten den gode stemningen og livet Quart har skapt i 17år. Dog ryktes det om en alternativ happening på Odderøya i tidsrommet da Quart egentlig skulle gått av stabelen. Uten at det er noe helt fastbestemt om det.

Jeg har ellers ikke helt bestemt meg for om jeg skal driste meg til en gjesteopptreden på Hove-festivalen på Tam-Tam Island (Tromøya). Time will show...

Ingen kommentarer: