fredag, juni 19, 2009

100%

Hvis du blar tilbake i historikken på denne bloggen vil du legge merke til at for noen år siden var det en periode det var veldig mye snakk om jobb og stillingsstørrelser etc. Den gangen var jeg inne i en noe turbulent tid med uvisshet om hva jeg ville ende opp som, og hvor stor stillingen på eventuelle vikariat eller fast jobb ville bli. Det endte med at jeg havnet i AMK, hvor jeg ble i omtrent 3 år. Siden nyttår iår har jeg fordrevet tiden på stasjonen i Mandal, hvor jeg vil bli over sommeren. Men det er her dette med stillingsstørrelser kommer inn i bildet igjen. For her om dagen fikk jeg et gledens budskap i posten: Jeg har fått 100% fast jobb i Kristiansand! :D Stasjonen hvor jeg er lært opp og igrunn anser som "hjemmestasjonen" har igjen funnet plass til meg i sine rekker, og jeg takket selvfølgelig ja til tilbudet. Noe annet ville jo bare vært dumt. Så, etter 8 års venting har jeg nå endelig fått meg 100% fast stilling. Jeg begynner i september, omtrent, og gleder meg noe helt vannvittig til å komme tilbake dit.
For ordens skyld vil jeg også ha sagt at jeg stortrives i Mandal. Absolutt. Men det skal bli deilig å slippe pendlinga og heller kunne gå til jobb.

Ingen kommentarer: