søndag, august 02, 2009

Et lite tilskudd


Etter som Staten har fått sin andel av pengebeholdningen min fant jeg tiden moden for å gi en andel til trengende nettselskaper i tillegg. Det ble jo som kjent litt til overs i forhold til den opprinnelige planen. Og når det er sommer på kalenderen, men ikke helt sommervær ute, fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe for å bøte på verdens mangel på sommerstemning. Resultatet ble at jeg gikk inn på en tidligere anvendt nettside og laget meg noen fancy og ekslusive T-skjorter. Greit nok, jeg bruker den typen klesplagg på helårsbasis, men læl. Det måtte til, og tiden var moden. Så nå er klesskapet supplert med disse 4 flotte skjortene.
Da er det igrunn bare for været å skjerpe seg og omstille seg på riktig årstid. Det er ikke tid for høststormer og drittvær nå.
Teksten er som følger:
1: Front: Don't Blink. Rygg: Blink and your dead
2: Front: Doctor Who-logo. Rygg: The Doctor
3: Front: Bad Wolf. Rygg: Bad Wolf speilvendt
4: Front: Tekts-TV er undervurdert (denne har jeg ikke laget selv)

Ingen kommentarer: