mandag, februar 06, 2006

Første kursdag unnagjort


Da er første dag av opplæringa til jobben i AMK unnagjort. Og det gikk opp endel lys i løpet av dagen. Ganske innviklet å forklare her, så jeg gidder ikke prøve en gang.

Men jeg har forstått at det er viktig å bruke hjelm i bakken framover. Hodet er nemlig det som kommer til å få den største påkjenningen i den nye jobben. Så det er viktig å ta vare på det lille vettet som er der.

Konseptet er jo ganske enkelt. Jeg har ansvar for ca 30 biler. Disse skal jeg til enhver tid ha kontroll på. Hvor de er, og hva de gjør. Når en av de brukes, skal jeg hele tiden ha en ny bil klar til å rykke ut hvis det trengs i samme distrikt. ALLTID ett skritt foran. Gjett om jeg kommer til å få nok å gjøre da!? Har jo knapt nok kontroll på rommet mitt...

Ingen kommentarer: