mandag, februar 13, 2006

Training Day 1

Da er første dag med praktisk AMK-arbeid unnagjort. Dagen besto i all hovedsak i å følge med på hva veileder-Lars drev med, i en slags se-og-lær funksjon. Han jobber mye på rutine og forklarte etterpå hva han hadde gjort og hvorfor. Fikk et flott innblikk i hvordan ting fungerer, men ser at jeg har et stykke igjen før jeg er på Lars' nivå. Han er annerkjent som en av de beste koordinatorene som er i AMK for tiden, men skal dessverre fases ut og gå over på bil igjen. Dermed er det for meg nå bare å henge med i svingene og suge til meg all info og erfaring som den mannen sitter på, og så sakte men sikkert karre meg opp mot hans nivå.

Ut over det hjalp jeg til å bære litt møbler til Erik's kontor, etter som han skal skifte lay-out på det. Går fra litt kjedelig bjørk til mer sprudlende mahogny. Ganske stilig.
Og så har jeg fått meg en lekker AMK-T-skjorte ;)

Ingen kommentarer: