fredag, april 29, 2005

Første kjøretime unnagjort

Igår ble første kjøretime på stor bil; lett lastebil unnagjort. Selve kjøreturen gikk greit, og både bil og mannskaper kom seg uskadde hjem etter vel 1 time på veien.

Jeg trodde dermed det værste var unnagjort, og at det nå var duket for en time eller to til for å perfeksjonere kjøringen før oppgkjøring. Men neida! Takket være min nedsatte evne til å innta bilteori, og at jeg derfor ikke fikk meldt meg opp til noe kjøring før denne siden av nyttår, kommer jeg inn under den såkalte nye ordningen. Dvs at jeg egentlig skulle hatt Trafikkalt Grunnkurs. Men det slipper jeg fordi kjøreskolen også glemte det, og dermed må skrive en avviks-rapport på seg selv. Det jeg derimot ikke slipper unna er Sikkerhetskurs, Lastekurs, 2 Veiledningstimer og Ulykkesberedskap. Sistnevnte skal kjøreskolen se om de kan få meg til å slippe grunnet min jobb som uttrykkningspersonell i PTSS.

De tar kontakt når de vet mer.
Men sånn det ser ut nå, kan jeg bli den lykkelige (?) innehaver av førerkort C1 medio juni d.å.

Ingen kommentarer: