lørdag, juli 30, 2005

Ukens filmanmeldelse

Denne uka er det Hitchhikers guide to the Galaxy som har blitt gransket nøyere. Det vil si, den ble gransket så nøye som lap-top'en min tillater. Jeg skulle nemlig forsøke å redigere hele greia hjemme fordi jeg hadde ikke tid til å dra bort på Samsen for å gjøre det i studio. Noe som viste seg å være en dårlig løsning. Maskina mi, er jo som mange av dere vet, ikke verdens beste og raskeste maskin. Snarere tvert imot. Noe som viste seg til gangs da jeg satt 6 timer og klippet, limte og hatet foran skjermen. Normal redigeringstid per filmanmeldelse er 2-2,5 timer. Denne suksessen, eller mangel på sådann, vil ikke gjentas før ny maskin er på plass.

Forøvrig er filmen utrolig morsom, selv for sånne som meg som ikke har lest bøkene tidligere.

Ingen kommentarer: