fredag, oktober 21, 2005

The Eagle has landed

Det er vel ikke så mye å si om dette, egentlig, annet enn at jeg nå er i besittelse av sesong 6 av West Wing. Eller Presidenten som den heter på NRK.
Dette betyr at jeg nå slipper å følge med hver søndag for å se hva som skjer med Jed, Josh, Toby, C.J., Donna og resten av gjengen som gjør sitt beste for å holde verden og USA flytende.

Greit nok, det kunne vært greit å se den på TV og, men grunnet jobb og diverse andre ting er jeg ofte forhindret fra å se den når den går. Og da er det jo like greit å kunne se den når jeg selv vil ;)

Og det ser ganske fett ut i hylla når alle sesongene står på rad og rekke. (1-5 er for tiden på utlån til Kator, men kommer snart tilbake på plass)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Vet ikke hva jeg synes om dette Alfred. Føler det nesten som et svik at du svikter statskanalen på denne måten. Jeg kommer nok til å holde meg til søndagene enn så lenge, og eventuellt suplere med onsdagsreprisen. Så får vi se om jeg får med meg alle episodene, da. Hvis ikke må jeg nok innom amazon en tur jeg også... ;)

agk sa...

For at samlinga skal bli komplett må du nok innom Amazon en tur, ja. Jeg kommer fortsatt til å se de episodene jeg kan på Statskanalen, men jeg er som sagt mye forhindret fra det.