søndag, oktober 30, 2005

Kjendisleggen

Til dere som ikke har fått det med dere, måtte jeg altså inn på banen under kampen igår. Dessverre var det så ille som det så ut som. Nesten værre. Håper og ber om at Enerly vil komme seg på beina igjen når hevelsen går ned rundt bruddstedet.
Pratet med Enerly på sykehuset igår etter kampen, og gratulerte med seieren. Og ønsket ham lykke til og alt det beste. Han var da etter forholdene ved godt mot.

Forøvrig vil jeg bare si at leggen foran i bildet, er min høyrelegg. Heretter kalt "Kjendisleggen". Den har figurert i de fleste av landets større aviser idag, i alle fall på nettet.
Til informasjon er det også jeg som har lagt på nakkekragen på pasienten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja du har da greid å komme deg i full person på riksdekkende tv og da :p ... men det er egentlig ikke akkurat en triveleg grunn å bli kjendis for. Man får håpe og be om at Enerly kommer seg på bena igjen.

Anonym sa...

så flink!

Anonym sa...

Kan jeg ta deg på leggen ved neste korsvei?

agk sa...

Selvfølgelig, Christian. Ikke no problem. Legg merke til at det er HØYRE legg ;)

Anonym sa...

Jaja, får håpe du takler mediakjøret! Har selv opplevd hvordan dette kan være etter å ha vist BEGGE beina i riksmedia.
Lykke til...

Javel i morra??

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk