fredag, november 24, 2006

Flyttingen igang

Da har jeg igangsatt flytting. Endelig. Har endt opp med å leie kjelleren hos Silje som drar til Svalbard. Leiligheten er lys og grei. Bilder blir lagt ut når jeg får flyttet over endel mer ting og kommer litt mer på plass.

Foreløpig har jeg flyttet de viktigste tingene. Dvs filmer og bøker. CD-ene er det neste som står for tur, i tillegg til en kommode. Har en slags plan over det hele, men det tar litt tid. Kjører ting bort når jeg har fri, og det er jo ikke så alt for ofte for tiden. Men i er i alle fall igang. Håper å bli ferdig med innflyttingen i løpet av neste uke, og da er det bare utvasking av den gamle som gjenstår.

For de som lurer på hvordan det går med sambo-Håkon, kan jeg opplyse at han har en plan. Men han er så lite hjemme for tiden (jobbet på Sola i snart 3 uker) at jeg aldri ser noe til han, og ei heller vet noe særlig mer enn at han har en plan.

2 kommentarer:

Torgeir Hauge sa...

GRATTIS!!! :)

Anonym sa...

Hagen min ser ganske fin ut i fugleperspektiv :)