mandag, mai 07, 2007

Hektisk og slapp helg

Litt vanskelig å beskrive egentlig, men denne helgen har både vært hektisk og rolig. Det har vært korte overganger mellom tingene som er blitt gjort, men det som har blitt gjort har vært preget av ro og stillhet. Stort sett. Jeg hadde min første vakthelg i Vennesla denne helga, og fikk gjort litt. Det er et veldig behagelig sted å jobbe, etter som det ikke er den stasjonen det skjer mest på. Likevel, når det først skjer noe, er det gjerne ganske reelt. Vennesla dekker et ganske stort område, og det bor endel folk der. Så jeg fikk praktisert litt. Og det er jo derfor jeg jobber der.

Lørdag var det i tillegg duket for 2. dag av Rally Sørland. Som iår også var NM-runde. Her var jeg vaktsjef for RK-mannskapene som var stasjonert rundt om i de ulike SS'ene. Eller løypetrasséene om du vil. Av 116 startende var det bare 59 som fullførte hele løpet. Noe som tilser at det var endel spektakulære utforkjøringer, rundvelter og bom-på-veg. Ingen ble skadet i noen av tilfellene, som det var en rolig dag for meg som vaktsjef. Etter rallyet bar det tilbake til Vennesla for å fullføre vakta mi der. Og da fikk vi gjort litt av hvert da også. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å trives godt der oppe.

Ingen kommentarer: