torsdag, mai 10, 2007

Nok en dag med hagearbeid

Selv om jeg var på kino idag og så The Reaping - Dødens Budbringer (anbefales), fikk jeg nok med tid til å gjøre hagearbeid idag også. Det var noen skyer på himmelen som skygget for sola i kortere perioder, men stort sett skein sola varm og god der oppe fra. Dermed var det en glimrende anledning for å klippe plenen. Resolutt tok jeg fram grasklipperen, fylte bensin og satte igang. Den startet på første sveivet etter at jeg husket å booste den litt på en knapp foran tanken, og så gøyv jeg løs på plenen. Silje har vært smart og har en grassamler på den, så det ble lite gras som føyka rundt alle veier. Og plenen ble så fin at vi kan spille golf på den. Nesten. I alle fall putte litt. Hvis det hadde vært golfutstyr tilgjengelig. Noe det ikke er mest av her i gården. Så jeg nøyer meg igrunn med å beskue det jeg har gjort og tenker på det som kan gjøres.

Ingen kommentarer: