fredag, februar 06, 2009

Endelig egen sendetid

Idag er den store dagen da jeg, Roy og Espen endelig skal på lufta med filmprogrammet vårt. Det har stått på plakaten i lengre tid, og vi har lekt endel med tanker og idéer for hvoran vi skal gjøre ting. Og idag er dagen da alt skal prøves ut for å se om det holder. Noe jeg igrunn tror at det gjør.

Jeg og Roy har litt radioerfaring fra tidligere. Jeg med utdannelse og filmanmeldelser de siste 4,5 årene, mens Roy har vært involvert i diverse programmer på Radio Ung opp igjennom. Sistemann Espen har ikke voldsomt med direkte radioerfaring, men er vant til å stå foran en mikrofon, og har drømt om dette i flere år. Ja, forresten. Det er jo greit å gjøre oppmerksom på at ingen av oss er fra Kristiansand. Jeg er jo fra Portør utenfor Kragerø, Roy er fra de dype skoger i Birkeland, mens Espen er risørkot. Altså fra Risør.

Sendetidene framover blir litt annerledes enn nå i starten. Denne uken sender i live ikveld fra 20-21, og reprise lørdag 16-17. Men f.o.m. neste uke kjører vi live TORSDAGER fra 20-21, og i reprise fredag og lørdag samme tid som oppgitt.

IT'S SHOWTIME, BABY!! :D

Ingen kommentarer: