onsdag, oktober 11, 2006

Gjentar sukessen

Da er alt klart for årets Hummerfisketur. Ikveld pakker jeg og søstersen oss i bilen og vender nesen hjemover for å være med å trekke noen teiner iår også. Ho har fri hele uka, mens jeg skal jobbe et par vakter innimellom. Dermed vil vi få med oss 2-3 trekk, som vi kaller det. Teinene har ligge ute i litt over en uke, og blitt trukket nesten daglig av mor og far fram til nå. Så da er det altså tid for at mine kontorhender nok en gang skal kjenne tauene gnage og musklene skrike når de ganske så tunge teinene skal trekkes opp fra ca 15 favners dyp. O fryd! O glede!

I tillegg feirer storesøstersen rundt tall på lørdag, så da blir det tid til en aldri så liten feirings. Masse folk er innbudt, og jeg har kvittet meg med en vakt for å overvære evenementet. Må innrømme at jeg gleder meg.

Nå ringte søstersen på, så da er det bare å hive seg i bilen. Skip O'Hoi!

Ingen kommentarer: