søndag, oktober 29, 2006

Tilbud?

Som så mange andre er jeg alltid på jakt etter billig bensin. Spesielt med tanke på at jeg jo forbruker endel i forbindelse med kjøring til og fra jobb. Søndag er jo som kjent da den beste dagen å gjennomføre denne typen jakt på. Så jeg satt meg i bilen, og kjørte en runde for å se hvor prisen var lavest. Og etter å ha kjørt gjennom byen og helt ut om Fidjanen for å få en oversikt, fant jeg ut at jeg kunne like gjerne fylt i byen med en gang. Det er faktisk samme pris over alt! Shell, Statoil og Esso er faktisk enig om prisen for en gangs skyld. Og på alle stasjonene var den lik for både bensin og diesel. Noe som også er ganske sjelden. Dermed kan jeg ikke fri meg fra tanken om avtalt spill og tilbud over hele fjøla. Og det gjør meg ingen verdens ting!

Pris: 9.40

Bildet fant jeg på en svensk side jeg ikke klarer å ta seriøst. Bare sjekk dette.

Ingen kommentarer: