mandag, juli 06, 2009

Sommerferie 09 del 2 - Hjemme

Etter Hove ble det tid til en rask tur hjem til Portør. Der var søstersen, mor og far på plass og nøt gode dager i solen. Dessverre klarte jeg å glemme kamera i Kr.sand, så jeg har ingen up-to-date bilder derifra. Dagene besto i hovedsak i å slikke sol og bade. Sjøen steg i temp opp til 20 grader mens jeg var der, og det kan du jo ikke klage på. Det var rett og slett en kjempetur med god opplading av batteriene, og døgnet ble igjen snudd tilbake til normalen.
I tillegg fikk vi tid til en fisketur med koggen, og jeg halte inn en helt grei lyr. Ville egentlig ha makrell, men den ene jeg hadde på kroken klarte jeg å miste rett ved rekka. Søstersen var derfor såre fornøyd med å klare det motsatte - få inn makrellen og miste lyren. Men sånn blir det av og til. Uansett var det trivelige dager hjemme.

Ingen kommentarer: