mandag, juli 06, 2009

Sommerferie 09 del 3 - Quart

Trass i manges meninger og oppfattelse ble det faktisk Quart i Kristiansand iår også. Om enn med litt startvansker og dårlig omtale i Oslo-avisene. Og et var en god festival. Tradisjonen tro jobbet jeg for radioen, a.k.a. Quart FM og fikk hovedansvaret for å dekke festival-ledelsen. I tillegg var det jo de sedvanlige intervjuene av artister og sånn. På siden her ser du en oversikt over de jeg snakket med over en mikrofon i løpet av uka. Noen har jeg ikke bilde av her, men ellers gikk det som fot i hose. Og noen av dem ble jo intervjuet opptil flere ganger, sånn som ledelsen. For å se alt vi produserte og laga i løpet av uka kan du lese om det på nettsidene til Radio Ung.


Noe annet som tydelig er på vei til å bli en festivaltradisjon er kyss fra ukjente kvinner. På Quart skjedde det ved Caledonien da jeg egentlig var på vei hjem og ei dame syns jeg lignet på DJ Bobo (av alle folk i hele verden!). Ellers var det en godt gjennomført festival for vår del, og jeg håper igrunn det blir en ny en neste år. Quart fortjener å leve.
PS: VIP = FETT

Ingen kommentarer: