lørdag, mars 11, 2006

Startvansker....

Ingen turer kan gjennomføres uten komplikasjoner. Ei heller denne...

Planen var ganske enkel. Martin og Hilde skulle transportere bagasje og ski til OSL. Knut og Siri tar toget inn, mens jeg, Yngvi, Kristin, Tor André og Silje skulle kjøre min bil inn. Jeg har jobbet nå ikveld, og skulle dermed bli plukket opp i Arendal nå klokken 01. Men så enkelt gikk det altså ikke.

Ca 0047 fikk jeg beskjed om å ringe Yngvi, som er sjåfør på Klausen bil 2 fram til jeg blir plukket opp i Arendal. Og det var ikke all verdens gode nyheter han hadde å komme med. Da de var på Bjørndalssletta, retning østover, ville plutselig ikke panseret være med på leken lenger, og slapp taket. Heldigvis var de på ei rett slette, og fikk sakket rolig ned og svingt inn til siden. Ingen skade på noen av folkene i bilen, men panseret er ikke iform lenger. Øyensynlig har låsen av en eller annen merkelig grunn løsnet. Og panseret har ikke vært åpnet siden sist jeg fyllte spylervæske. Dvs ca 14 dager siden.

Planen videre er at de skal få transportert Klausen bil 2 til Siljes garasje i Ghettoen, og så skal noen mekanikervenner av ho forsøke å fikse den i løpet av uka. Altså mens vi er borte.
Siste jeg har hørt foreløpig er at de skulle forsøke å stable Kristin's bil på beina og foreta videre transport i den.


SMS mottat kl 0119 fra Silje: "Vi er på veien igjen"

Så nå sitter jeg på jobb da, og venter på ny transport. Og flyet går 0700 fra OSL Gardermoen...

Ingen kommentarer: