fredag, juli 11, 2008

Enda mer på plass i leiligheten

Ferien skrider framover, og stadig mer blir unnagjort i leiligheten. Det siste nå er at jeg har fått opp 3 skap jeg kjøpte på IKEA på mandag (måtte bare ta en tur når det regnet som værst), og satt disse på plass, med tilhørende omrokkering på andre kommoder og skap. Dermed er ting kommet enda mer på plass på kjøkkenet. Kjøleskapet er på plass bak døra etter god hjelp fra søstersen med skapfjerning, kommoden fra stua er flyttet dit kjøleskapet sto og blir nytt diverseskap, og de 3 allerede nevnte skapene har inntatt sin plass i stua (Legg merke til hvor pent ting er lagt på plass i skapet). Dermed begynner det meste å falle på plass og bli sånn som jeg ønsker å få det etter hvert. Noen ting gjenstår fortsatt, men de tas når tiden er moden.

Ja, og så har jeg satt opp en litt fancy bokhylle over senga. Den fikk jeg av nabodama (T) for en stund siden, men har bare ikke fått satt opp enda. Forløpig er det Jan Guillou som har fått plass i den hylla, men det kan fort endre seg. Må jo se om de evt gjør seg bedre i ei anna hylle en plass.
For dere som lurer er altså den sorte tingen som ser ut som en høgtalar eller noe sånn baksiden av en skapdør med glassfront. Skal legge inn noe fancy bilde eller no i den etter hvert.

Ingen kommentarer: