fredag, juli 04, 2008

Kjøkkenet tar form

Den store planen i ferien min var å få på plass kjøkkenet mitt. Og det har jeg nå gjort :D Tirsdag gikk med til å hammre, slå, denge og dælje løs på de overskapene som sto der fra før for å få de ned. Og etter et par timers arbeid hadde jeg fått bort skaberakkelet. Etter som jeg har ferie og ikke stresser noe mer enn vanlig utsatte jeg monteringen av det nye til påfølgende dag, altså onsdag. Da ville jeg i tillegg få hjelp av søstersen som er innom byen en tur i forbindelse med noe knekk-og-brekk av ryggen. Og etter endel holding, noe drilling, litt pizzaspising, en episode av Doctor Who ses 4, litt kav og klatring og sånn var alle 3 overskapene på plass. Og jeg er kjempefornøyd :D
Resultatet ser du i kompilasjonen til venstre.

Det hører også med til historien at da jeg var ute med noen venner på kvelden og skrøyt av det jeg selv anser som en bragd ble jeg ganske kjapt avfeid med kommentarer som "Æ har å skifta hjul på bilen" og lignende for å si at det ikke er verdens største bragd å henge 3 skap på veggen. Jeg er dog kjempefornøyd med mine egne utrettelser og er fortsatt stolt over å ha satt det opp selv. Med god hjelp av søstersen, som sagt.

Ingen kommentarer: