mandag, juli 28, 2008

Nytt kamera i hus

Oh yes, da. Etter nesten ett år uten ordentlig kamera har jeg endelig fått tak i et nytt. Kjøpte det i forrige uke på nettet, og hentet det på Posten idag. I skrivende stund står batteriet på lading, så imorgen blir det prøvings av kamera for første gang, og muligens noen resultater lagt ut her på siden. Inntil da kan kameraet bivånes på vedlagte bilde. Tror jeg kan bli riktig så fornøyd med dette kjøpet. 3.700,- er jo ingen dum pris. Fant det i alle fall ikke billigere noe sted på nettet.
Det er riktignok ikke speilrefleks, men det blir etter planen investert i noe senere. Nå vil jeg først og fremst ha et kamera jeg kan ha med på gøye ting og som ikke tar for stor plass.

1 kommentar:

Morten sa...

Ser ut som et min bestefar kunne hatt ved første øyekast, men skjermen og div. knapper henter inn igjen litt da ;)

Men fint kamera, absolutt!