onsdag, august 23, 2006

Hmmm.....

Egentlig har jeg ikke så mye å skrive om for tida. Mest fordi jeg ikke gjør eller opplever så mye, men også fordi endel av de tinga jeg tenker på ikke kan komme ut. I alle fall ikke enda. Der avslørte jeg at jeg har endel jeg tenker på, og det tar jo litt tid å bearbeide bare det. Er kanskje ikke det jeg er mest kjent for, liksom...

Noe av det som flagrer rundt oppi det ellers så overfylte hodet mitt er blant annet dette med bosted. For hvor skal jeg egentlig bo?
Sambo-Torgeir har gått over til å hete bare Torgeir etter at han har flyttet til Stavanger. Dvs han flytteR til Stavanger for tida. Er der borte og jakter på husvære nå. Dermed står altså jeg og sambo-Håkon igjen med spørsmålet om vi skal bli boende eller flytte vi også. Eller om en av oss skal og den andre ikke. Og hvis ja - hvor? Dette slottet ser jo greit nok ut, men det ligger ikke her i byen. Dessverre. I tillegg dukker jo spørsmålet om "leie eller eie?" opp det også, naturlig nok.

Ellers benyttes mye av tiden på jobb, i bilen, på Hogwarts og i filmens verden. Og alle stedene innbyr til tenking. Enten du vil eller ikke. I hver en ledig stund slås vingene ut og tankene flyr avgårde til steder de kanksje ikke skulle være. I alle fall ikke da. Eller de bare kretser rundt et eller annet som kan se ut som et problem når du ser det fra rett side. Eller som en løsning hvis du tilter hodet litt over på siden.

Og da kommer tankene om at det hadde vært greit å ha noen å dele de tankene med...

Ingen kommentarer: