lørdag, februar 11, 2006

Fieldtrip med Radio Ung

Idag var store deler av Radio Ung-redaksjonen på fieldtrip til Villkatt Go-Cart i Kristiansand. Anledningen var at redaksjonen pleier å ha en tur med hele gjengen, dvs alle som er involvert på en eller annen måte med enten å lage programmer, være reporter eller andre ting som har med radioen å gjøre, og samles for å bli bedre kjent på en litt annen arena enn den vi ellers vanker i.

De fleste hadde anledning til å komme, men ikke alle. Derfor er det fortsatt noen navn jeg ikke har fått festet ansikt til. Men ellers var stort og smått til stede. Både fra programmene og styret.

Jeg har aldri kjørt Go-Cart før, så det var ganske spennende egentli å ikle seg den røde dressen, trykke hjelmen ned over hodet og ta plass i den bitte lille cockpit'en. Og det viste seg etter hvert at selv om jeg er bygd for fart, er ikke tyngde en fordel i denne sporten. Jeg klarte å kapre meg en plass blant bunn 10 av 20 deltakende, for å si det sånn. Min beste tid var 20.68, og det er egentlig ganske dårlig. Vinner'n fikk ca 18.96 eller noe sånt. Det var forøvrig Helge. Han kjørte som et svin. Glenn kom på 2.plass og Glenn Robbie kapret 3.plassen.

Etterpå dro hele gjengen ned på Dolly's og hadde pizza på radioen's regning.
En riktig så trivelig ettermiddag/queld rett og slett

Ingen kommentarer: