tirsdag, februar 14, 2006

OL-Curling nytt


Egentlig er det vel ikke så veldig nytt, for alle interesserte har nok fått det med seg allerede. Men saken er den at både dame og herrelaget har fått en god start på turneringen.

Dordi og damene slo Sverige ned i støvlene igår med hele 10-3 igår, og idag var det Pål Trulsens og hans trofaste sopere som feiet seg inn til 7-2 mot Sveits. En viktig seier etter at de ble slått av USA på mandag. Neste kamp for gutta er imorgen (onsdag) kl 09 mot Sverige, mens jentene skal knuse Sveits allerede ikveld. For min del blir nok det nettoppdateringer etter som jeg skal jobbe inatt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Minner om at herrene spiller både kl. 09.00 og 19.00. O store curling dag.

Anonym sa...

Trulsen og Co spillte en lekker kamp mot sverigen idag tilig:-) Curling er morro!!!!!!!

Anonym sa...

Dordi og jentene spillte nok en glimrende kamp. Men nå kommer snart gutta. Kan nesten ikke vente.

agk sa...

Har finne ut at egentlig kunne det vært laga en egen blogg bare for curling-nyheter, for det skjer jo ting hele tida i de kampene. Mer enn jeg trodde var mulig.

Bare se på kampene idag f.eks. Eg satt på kanten av stolen og heia som bare det i begge kampene! Steike det var spennende...

Anonym sa...

Ikke for å skryte, men bare så det er sagt:

ONSDAG VAR JEG RINGSIDE DA NORGE TAPTE MOT STORBRITANNIA! VAR BARE FIRE METER FRA PÅL TRULSEN! OG DET VAR DRITRÅTT!

Da var det unnagjort... ;)