torsdag, juni 09, 2005

Høy utgangsfaktor i bryllupskariæren

Det nærmer seg helg, og det er ikke hvilken som helst helg det er snakk om. Nei, denne helgen skal Eli Marie og Ronny smis i Hymens lenker!

For første gang i mitt liv skal jeg være med i et bryllup. Det som kanskje gjør det hele ekstra spennende er at jeg ikke bare skal være en observatør/ vanlig "deltaker" i bryllupet. Jeg, og min gode venn Kjell Jøran, har nemlig fått det ærefulle oppdrag å være toastmastere! Kjell Jøran har heldigvis vært i et par bryllup før, så han vet litt hva det går i. For min del kan igrunn alt bare gå galt. Må innrømme at nervene er til stede nesten mer enn før en eksamen. Hvis det skjærer seg går det nemlig ikke bare utover meg, men også ekteparet. Og det kan vi ikke ha noe av.

Heldigvis har Eli Marie skrevet et godt manus som jeg og Kjell Jøran kan gå ut ifra.

Rapport om hvordan det gikk finner du her over helga.

Ingen kommentarer: