mandag, januar 30, 2006

In between jobs...



Ville ikke du også parkert bilen der denne mannen sa du skulle? Smart trekk.

Han er nemlig mellom 2 jobber nå. Gamlejobben ble avsluttet i forrige uke, fikk jeg vite idag. Så siste vakt er unnagjort. Det var en nattevakt nesten uten noe å gjøre. Han vi kaller "Otto", eller O2 som han selv kaller seg til tider, ringte idag morges og sa: "Hei Klausen. Du behøver ikke komme på jobb imårra..."

Neste jobb er AMK, og den begynner til uka. Dvs eg ska på forkurs på fredag, sannsynligvis, men selve kurset begynner på mandag 06.feb. Så dermed har jeg en uke nå hvor jeg ikke skal gjøre noe som helst som gir penger på konto. Snarere tvert imot....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nei, Tjallfred! Jeg ville glist, bedt deg om å ryke&reise, og så ville jeg parkert på et sted jeg mente ville være tjenelig og passende! Sjekk ut www.rafto.no / www.raftohuset.no
+linker til BT og denne linken.

Du får se meg, pluss at jeg har skrevet en del av det! Kjellis skal på jobbintervju på NRK Hordaland på mandag!!!!!! Fingers crossed!