tirsdag, mai 10, 2005

Forsinket jubel

Jeg vet det er litt sånn yesterdays news, men i alle fall. Start spilte en strålende kamp mot Odd på søndag. 1.omg var ikke så mye å skryte av etter målet til Alex Valencia 3min inn i omgangen, mens 2. omgangen innebefattet en gjesteopptreden av undertegnede, og at Stephan Berlin kom på banen. Sistnevnte satte virkelig fart på sakene, og scoret 2 av 3 mål i 2.omg.

Når det kommer til hvem man heier på i sånne kamper, et spørsmål som alltid kommer, er svaret ganske enkelt. Jeg heier på fotballen. Bra spill gir bifall, mens slett spill gir bu'ing. Værre er det ikke. Sjøl om jeg egentlig burde heie på Odd fordi de er nesten hjemmefra, og Start fordi jeg bor her i byen. Men det gjør jeg altså ikke. Laget mitt slo Start Skjærtorsdag, de.

Ingen kommentarer: