fredag, mai 26, 2006

Del av statistikken...

Jeg har ingen direkte tall på det, men jeg tror det kan stemme at statistisk sett er jeg som lang-pendler mer utsatt for å komme ut for ulykker enn mange andre. Derfor var det før eller siden nødt til å skje.
På veg hjem fra jobb i dag var jeg en av de første bilene framme på skadested, litt før bomstasjonen på Svennevig, når du kommer fra Grimstad. Ingen ønskelig situasjon med tanke på at Klausen bil 2 ikke har alt utstyret du skulle ønske deg på en trafikkulykke. Men jeg bidro med det jeg hadde.

Les mer her.
Bildet er hentet fra nettavisen til Agderposten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har jeg kjørt frem og tilbake til Grimstad hver dag i tre år - ingenting.
Opp og ned til Hovden hver helg gjennom vinteren i sikkert 6-7 år - ingenting.
Nå har jeg startet på ukependling til Flekkefjord...det må jo skje noe snart.

agk sa...

Sannsynligheten tilsier jo at det må skje en eller annen gang. Men det er jo ikke direkte noe å trakte etter...

Anonym sa...

Ja...også var du jo faktisk med på ett bilde i avisen igjen. Ikke bare leggen.

agk sa...

Litt skuffa over at jeg ikke var på nettsidene, for det er vanskelig å linke til papirutgaven.

AMK-uniformen ser igrunn ganske god ut på trykk